Shared Service Centers

Shared Service Centers(SSC) worden meestal gedreven door kostenbesparingen en het verbeteren van efficiëntie. Repetitieve, handmatige taken zijn demotiverend voor werknemers én knelpunten voor efficiënte processen waar geen fouten gemaakt worden. De juiste oplossing voor automatisering helpt SSC’s om kostenbesparingen te realiseren zónder in te leveren op iets anders, dankzij de inzet van onder ander workflows.

De inzet van software robots om het transactionele, repetitieve werk over te nemen dat normaal gedaan wordt door uw medewerkers, betekent een verbeteringsslag voor de efficiëntie en dat Service Level Agreements nauwkeurig nageleefd kunnen worden.

Shared Service Centers: van handmatige uitvoering naar een digital-driven workforce.

Enkele gebieden waar automatisering toegepast kan worden om op korte termijn voordelen te realiseren

  • Invoeren van gegevens, afkomstig uit verschillende systemen
  • Het validering van gegevens tussen de verschillende interne systemen
  • Gegevens manipulatie
  • Toegang tot de verschillende applicaties via bestaande API’s.

Uiteindelijk resulteren de voordelen van geautomatiseerd shared service center in waar het voor is bedoeld: het beter bedienen van klanten.

Menu